dijous, 2 d’abril del 2020

Pregària per a la comunió espiritual.

Us poso el text clàssic de la pregària per a la comunió espiritual que alguns m’han demanat. La que ha estat publicada en alguns llocs és forçada i traduïda directament del castellà. Aquesta és la tradicional del Devocionari català.


Crec Jesús meu,
que esteu en el Santíssim Sagrament.
Us estimo sobre totes les coses
i voldria tenir-vos en la meva ànima.
I ja que ara no puc rebre-us sacramentalment
veniu almenys espiritualment dins el meu cor.
i com si ja haguéssiu vingut, us abraço
i m'uneixo tot jo a Vós:
no permeteu que ja mai em separi de Vós.
(De sant Alfons M. Liguori).

O bé aquesta altra:

Jo voldria, rebre-us, Senyor,
amb aquella puresa, humilitat i devoció
amb què us va rebre la vostra Santíssima Mare,
amb l'esperit i fervor dels sants.